Založ si blog

Matovič ho sklamal a Lipšic je divadelník! Martin Daňo zakladá novú stranu

Tak a je to tu znova! Ďalšia politická strana na obzore. Tento krát môže byť slovenským politikom poriadne horúco. Investigatívny novinár Martin Daňo, ktorý je slovenskej verejnosti známy najmä ako občiansky aktivista a bojovník proti korupcii totiž zakladá v skutku revolučnú politickú stranu. Prostredníctvom sociálnej siete dokonca vyhlasuje, že je spoločne s ďalšími odvážnymi ľuďmi pripravený  zničiť súčasný politický systém.

 

Matovič ho sklamal a Lipšic je divadelník

Martin Daňo tvrdí, že Slovensko potrebuje skutočnú politickú zmenu, ba až revolúciu. V minulosti fandil Igorovi Matovičovi, no ten ho údajne svojim správaním veľmi sklamal. Matovičová OĽaNO je dnes podľa Daňa len falošná divadelná hra na priamu demokraciu.
„Ľudia ktorí sa dostávajú na kandidátku OĽANO prechádzajú neobjektívnym a nedemokratickým schvaľovacím procesom vedenia strany, čo som okúsil aj na vlastnej koži pri Eurovoľbách. Tiež sa treba zamyslieť, kde sa podeli milióny EUR, ktoré strana OĽANO prijala z našich daní za dve volebné obdobia. Chcem, aby sa do politiky dostávali ľudia bez nutnosti byť v strane a na základe výsledkov svojej práce a podpory občanov, aby neexistovala svojvôľa nejakého vedenia určujúceho, kto na kandidátku pôjde alebo nie.“

Protestujúcim ľuďom na námestiach drží palce 

Rovnako sa mu nepáči ani aktuálna spolupráca Matoviča s Lipšicom, ktorý už v minulosti bol vo vláde a v boji s korupciou nič poriadne neurobil. „Bežným ľuďom, ktorí protestujú proti korupcii samozrejme držím palce. Neveril som však vlastným očiam, keď som videl, že sa do takýchto akcií zapojil aj Daniel Lipšic (NOVA). Kde bol doteraz? Ako bojoval proti korupcii v čase, keď sám bol ministrom vnútra? Nezačal sa do týchto aktivít zapájať až teraz, keď mu hrozí, že sa už nedostane do parlamentu? Nie je to len lacné divadlom pre ľudí? Aj keď som za súdržnosť a spájanie síl, je tragikomické vidieť ho po boku Matoviča či Sulíka. Už len čakám, kedy tam pozvú Mečiara a Slotu. Hovorím to aj preto, že napríklad mňa na tieto protikorupčné protesty nepozval nikto, pričom korupciu a machinácie v politike odhaľujem denne a nesiem za to následky. Možnosť vystúpiť na tých protestoch zrejme majú iba vyvolení.  Pritom vďaka mojej  aktivite sa podarilo zastaviť niekoľko pochybných kšeftov, napríklad tender Ministerstva dopravy na 29 miliónov EUR. Tiež som ako prvý pred rokom odhalil aktuálne pochybný tender Národnej diaľničnej spoločnosti za 135 milióna EUR. Kde boli títo páni, keď som na poukazoval? Kto z nich mi pomohol brániť sa štátnej svojvôli, ba až šikane, ktoré sa proti mne rozpútali po zverejnení týchto vysoko korupčných a pochybných káuz? Dva razy som bol už obvinený, keď som poukázal na dieru vo volebnom zákone v prezidentských voľbách. Policajti mi už 5 mesiacov nezákonne zadržiavajú vodičák, som obžalovaný za to, že som vyzval Ministra Počiatka na drogový test, a tiež som trestne stíhaný za to, že som verejne vyjadril svoj názor, že exekútori využívajú nezákonné, až mafiánske praktiky, ktoré som reálne zdokumentoval.“ povedal Daňo.

 

Slovenský politický systém chce budovať po vzore Švajčiarska

Myšlienka pre vznik starny prišla náhle pri príležitosti 25. výročia nežnej revolúcie.

„Kocky sú hodené! Poobede som si trochu zdriemol, zobudil som sa a náhle ma prepadla bezmocnosť – už nie je na čo čakať… Jednotlivci sú ubíjaní – všetko sa dá realizovať len cez strany (odbornosť ide na úkor príslušnosti a poslušnosti, všetko je podriadené strachu) a raz tomu už treba spraviť koniec. Dnes je 17. November: 25 rokov po nežnej revolúcii. S odstupom času je vidieť, že pre prospech väčšiny občanov sa tu nerobí takmer vôbec nič! Pojem „sociálna demokracia“ sa stal klamstvom v každom jednom písmene. Už dlho mám myšlienky, ktoré sa dajú realizovať aj s vašou podporou alebo priamo cez vás….. Treba totiž prejsť od zastupiteľskej demokracie k priamej – aby ľudia mali priamy vplyv na rozhodovanie (nielen každé 4 roky vo voľbách, aj to neraz zmanipulovaných) Práve som na Ministerstvo vnútra SR doručil oznámenie o začatí zberu podpisov pre novú politickú stranu. Od zajtra aj vy môžete pomôcť zbierať podpisy, prípadne sa priamo podieľať na jej založení. Koncept bude absolútne jasný – rovnosť, transparentnosť, otvorenosť a poskytnutie možnosti rozhodovať komukoľvek (členom aj nečlenom strany). Bude to čosi ako vakcína – strana pre zničenie strán – infiltrujeme politiku myšlienkami, aké na slovensku ešte nikto nemal odvahu zaviesť. Zajtra prídu všetky ostatné informácie… toto bude ešte dlhá noc, už začínam pripravovať pre vás materiály….“ napísal  Martin Daňo vo svojom statuse na sociálnej sieti.

Som veľmi zvedavá, ako sa Martinovi Daňovi bude v politike dariť. S istotu ale viem, že až budúcnosť nám všetkým ukáže, či sa z neho nestane len ďalšia politická figúrka v rukách oligarchie. Tajne dufám, že práve Martin Daňo nás nesklame.

 

Extrémistom sa chystajú postaviť aj gayovia a lesbičky

23.06.2016

Na Slovensku zrejme už čoskoro zažijeme protest, aký nemal obdobu. Známy nacionalista Magát na túto sobotu zvoláva do Bratislavy špičku nacistickej scény z celej Európy. Proti blížiacemu protestnému pochodu stop likvidácii Európy. ktorý je naplánovaný na najbližšiu sobotu 25.júna 2016 sa mobilizujú jeho odporcovia. Prostredníctvom sociálnej siete facebook [...]

Prečo oslavovať deň víťazstva na fašizmom?

09.05.2016

S politickým úspechom Mariana Kotlebu začína byť na Slovensku stále častejším zvykom, že deň víťazstva nad fašizmom sa odrazu menej oslavuje. Miesto zaslúženej úcty k obetiam sa dokonca spochybňujú aj samotné zásluhy osloboditeľov. Mám pocit, že viac ako o transportoch Židov, koncentračných táboroch, mučení a vraždení všetkých, ktorí mali iný [...]

Sobotňajší protest proti islamizácii v Bratislave môže dopadnúť totálnym fiaskom

04.02.2016

Plánovaný sobotný protest proti islamizácii Európy zatiaľ Slovákov neoslovil. Po prvotnej eufórii sa od pripravovanej protestnej akcie začala dištancovať väčšina zúčastnených organizácii, politických strán, ako aj hlavný organizátor nedávnych masových protestov v Bratislave Lukáš Kopáč. Dôvodom bolo údajne vyjadrenie predsedu strany Odvaha – Veľká národná a [...]

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

jazierko, záhradné jazierko, zima, mráz

SHMÚ: Na celom Slovensku sa v noci môže vyskytnúť prízemný mráz

25.04.2024 17:18

Slovenský hydrometeorologický ústav vydal výstrahu prvého stupňa.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 38
Celková čítanosť: 788629x
Priemerná čítanosť článkov: 20753x

Autor blogu

Kategórie